ASHTANGA YOGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Zajęcia dla osób początkujących, które chcą rozpocząć przygodę z Jogą. Wprowadzenie do świata Ashtangi jogi, nauczysz się podstawowych asan z pierwszej serii, techniki ich wykonania, oddechu Ujjayi oraz łączenia go z ruchem. W konsekwencji wzmocnisz i uelastycznisz swoje ciało oraz przygotujesz je do dalszej pracy i rozwoju.


ZDROWY KREGOSŁUP & ANTYSTRES

Najskuteczniejsze ćwiczenia jogi, Pilates i treningu funkcjonalnego, dobrane tak, aby przynosić ulgę przy problemach z kręgosłupem oraz zapobiegać ich powstawaniu. Zajęcia obejmują łagodne ruchy kręgosłupa we wszystkich płaszczyznach, elongacje, wzmacnianie mięśni osłabionych, szczególnie centrum ciała, rozciąganie mięśni zbyt spiętych oraz techniki relaksacyjne.


CITY JOGA

Zajęcia dla zapracowanych, których czas jest wyjątkowo ograniczony. Zajęcia odbywają się w porze lunchu. Przeznaczone są dla szukających chwili relaksu i odprężenia w ciągu aktywnego dnia, pozwalają na oderwanie od codziennych obowiązków, rozciągają, energetyzują.


JOGA ASHTANGA

Najbardziej dynamiczna odmiana jogi, w której każda asana składa się z określonej liczby vinyas, czyli połączenia ruchu z oddechem. Dzięki powtarzalności sekwencji asan Ashtanga pozwala na ciągły rozwój, a dzięki różnorodności każdej z serii może stanowić projekt na całe życie. Dodatkowo Ashtanga Joga efektywnie rozgrzewa, energetyzuje, buduje wytrzymałość i świadomość ciała oraz oczyszcza je z toksyn.



ASHTANGA – VINYASA (Początkujący i Średniozaawansowany)

Zajęcia dla osób początkujących, podczas których nauczysz się energetyzującego oddechu Ujjayi, zbudujesz wytrzymałość i elastyczność. Poznasz także dynamikę asan typową dla Ashtangi Jogi, czyli Vinyasę – podążanie każdego ruchu za oddechem. Te zajęcia wprowadzą cię do wspaniałego świata Ashtangi.


ASHTANGA PROWADZONA (Początkujący i Średniozaawansowany)

Zajęcia dla osób średnio oraz bardziej zaawansowanych. Joga Mysore opiera się na tradycyjnym stylu i sekwencji, nauczanym przez Sri K. Pattabhi Jois z Mysore, India. Zajęcia są prowadzone przez nauczyciela, jednak aby w nich uczestniczyć wymagana jest podstawowa znajomość asan z Pierwszej Serii Ashtangi.


ASHTANGA – MYSORE (Średniozaawansowany & Zaawansowany)

Zajęcia dla osób średnio oraz bardziej zaawansowanych. Wymagana jest znajomość sekwencji asan Pierwszej Serii Ashtangi, ponieważ jest to indywidualna praktyka. Ćwiczysz sam według rytmu własnego oddechu i własnych możliwości. Nauczyciel jest obecny, czuwa nad bezpieczeństwem podczas praktyki, pomaga, podpowiada oraz koryguje. Bardzo zachęcamy wszystkich uczniów do nauki sekwencji Pierwszej Serii oraz do praktyki indywidualnej. Pozwala ona na niesamowity rozwój oraz wykorzystanie w pełni możliwości, jakie daje nam potęga Jogi Ashtanga.


KUNDALINI JOGA

Zajęcia dla wszystkich uczniów. Ten rodzaj Jogi został przekazany Zachodowi przez Yogi Bhajan, wykorzystuje prostą technikę, która może być stosowana przez każdego, niezależnie od wieku czy sprawności fizycznej. Dzięki zastosowaniu technik oddechowych, pracy z ciałem, wykorzystaniu dźwięku, śpiewu i medytacji, zyskujesz narzędzie do pracy ze swoim ciałem, a także umysłem, zmysłami i emocjami. Kundalini jest esencją naszej mocy. Obudzenie i korzystanie z tej energii integruje ciało, umysł i duszę, co służy do doświadczania w pełni potencjału ludzkiego.


PILATES

Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od kondycji i stopnia zaawansowania. Godzinna gimnastyka pięknie kształtująca talię, biodra i nogi. Dużo ćwiczeń w pozycji leżącej, korzystnych dla kręgosłupa.


PILATES W CIĄŻY

Ćwiczenia łatwe do wykonania, bezpieczne dla matki i dziecka, zmniejszają niekorzystne objawy związane z ciążą (np. obrzęki rąk, nóg i kostek). Poprawiają postawę ciała i samopoczucie, wzmacniają mięśnie dna miednicy, relaksują oraz poprawiają oddychanie. Dodatkowo przeciwdziałają bólom w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, przygotowują ciało matki do wysiłku związanego z porodem. Zajęcia Pilates w ciąży – dno miednicy odbywają się raz w tygodniu i bazują na pracy z mięśniami dna miednicy. Zapraszamy na nie serdecznie wszystkie nowe mamy wraz z dziećmi!




PILATES SENIOR

Bezpieczna i niezwykle skuteczna forma zajęć dla każdego bez względu na wiek czy sprawność fizyczną. Zapewni Twojemu ciału lepszą koordynację i gibkość. Precyzja z jaką wykonywane są ćwiczenia, bez pośpiechu i w rytmie oddechu, pozwoli Ci skoncentrować się na sobie i lepiej wsłuchać w potrzeby ciała.
Wzmocnisz mięśnie głębokie między innymi mięśnie przykręgosłupowe i mięśnie dna miednicy, które niećwiczone słabną a pełnią bardzo ważną funkcję – odpowiadają za wyprostowaną, smukłą sylwetkę, sprawiają, że intensywny ruch, śmiech, kaszel czy kichnięcia nie będą zagrażać stabilności twoich organów wewnętrznych. Silne mięśnie "środka" zapobiegną również bólom kręgosłupa czy, często występującym szczególnie u kobiet, problemom nietrzymania moczu (NTM).


CITY JOGA

Zajęcia dla zapracowanych, których czas jest wyjątkowo ograniczony. Zajęcia odbywają się w porze lunchu. Przeznaczone są dla szukających chwili relaksu i odprężenia w ciągu aktywnego dnia, pozwalają na oderwanie od codziennych obowiązków, rozciągają, energetyzują.


JOGA SENIOR

Zajęcia jogi oparte na podstawowych pozycjach, przebiegają w spokojnej atmosferze i relaksującym tempie. Nie wymagają dużej siły czy sprawności fizycznej. Uelastyczniają całe ciało, zwiększają jego gibkość oraz wzmacniają. Poprawiają ruchomość w stawach, koordynują ruch oraz zwiększają jego zakres. Jednocześnie poprawiają krążenie, a także stymulują system odpornościowy poprzez znaczny wpływ na pracę narządów wewnętrznych. Zdecydowanie przyczyniają się do poprawienia nastroju oraz dobrego samopoczucia.