PODSTAWY JOGI

Zajęcia stanowią techniczne i kondycyjne wprowadzenie do świata jogi. Klasycznych asan uczymy stopniowo, poprzez proste ruchy i pozycje, które następnie łączą się w coraz bardziej złożone całości. Specjalne ćwiczenia przygotowawcze pozwalają nabrać siły i elastyczności niezbędnej do rozpoczęcia zaawansowanej praktyki. Zapraszamy osoby początkujące oraz wszystkich, którzy chcieliby poprawić swoją technikę wykonywania asan i odkryć ich głębię.


JOGA ASHTANGA

Najbardziej dynamiczna odmiana jogi, w której każda asana składa się z określonej liczby vinyas, czyli połączenia ruchu z oddechem. Dzięki powtarzalności sekwencji asan Ashtanga pozwala na ciągły rozwój, a dzięki różnorodności każdej z serii może stanowić projekt na całe życie. Dodatkowo Ashtanga Joga efektywnie rozgrzewa, energetyzuje, buduje wytrzymałość i świadomość ciała oraz oczyszcza je z toksyn.


ASHTANGA – VINYASA (Początkujący i Średniozaawansowany)

Zajęcia dla osób początkujących, podczas których nauczysz się energetyzującego oddechu Ujjayi, zbudujesz wytrzymałość i elastyczność. Poznasz także dynamikę asan typową dla Ashtangi Jogi, czyli Vinyasę – podążanie każdego ruchu za oddechem. Te zajęcia wprowadzą cię do wspaniałego świata Ashtangi.


ASHTANGA PROWADZONA (Początkujący i Średniozaawansowany)

Zajęcia dla osób średnio oraz bardziej zaawansowanych. Joga Mysore opiera się na tradycyjnym stylu i sekwencji, nauczanym przez Sri K. Pattabhi Jois z Mysore, India. Zajęcia są prowadzone przez nauczyciela, jednak aby w nich uczestniczyć wymagana jest podstawowa znajomość asan z Pierwszej Serii Ashtangi.


ASHTANGA – MYSORE (Średniozaawansowany & Zaawansowany)

Zajęcia dla osób średnio oraz bardziej zaawansowanych. Wymagana jest znajomość sekwencji asan Pierwszej Serii Ashtangi, ponieważ jest to indywidualna praktyka. Ćwiczysz sam według rytmu własnego oddechu i własnych możliwości. Nauczyciel jest obecny, czuwa nad bezpieczeństwem podczas praktyki, pomaga, podpowiada oraz koryguje. Bardzo zachęcamy wszystkich uczniów do nauki sekwencji Pierwszej Serii oraz do praktyki indywidualnej. Pozwala ona na niesamowity rozwój oraz wykorzystanie w pełni możliwości, jakie daje nam potęga Jogi Ashtanga.


KUNDALINI JOGA

Zajęcia dla wszystkich uczniów. Ten rodzaj Jogi został przekazany Zachodowi przez Yogi Bhajan, wykorzystuje prostą technikę, która może być stosowana przez każdego, niezależnie od wieku czy sprawności fizycznej. Dzięki zastosowaniu technik oddechowych, pracy z ciałem, wykorzystaniu dźwięku, śpiewu i medytacji, zyskujesz narzędzie do pracy ze swoim ciałem, a także umysłem, zmysłami i emocjami. Kundalini jest esencją naszej mocy. Obudzenie i korzystanie z tej energii integruje ciało, umysł i duszę, co służy do doświadczania w pełni potencjału ludzkiego.


CITY JOGA

Zajęcia dla zapracowanych, których czas jest wyjątkowo ograniczony. Zajęcia odbywają się w porze lunchu. Przeznaczone są dla szukających chwili relaksu i odprężenia w ciągu aktywnego dnia, pozwalają na oderwanie od codziennych obowiązków, rozciągają, energetyzują.


JOGA W CIĄŻY

Joga "Slow Flow" w ciąży - łagodne zajęcia wykorzystujące różne formy jogi oraz pracę z ciałem w okresie ciąży, a także praktyka pogłębiania oddechu z wykorzystaniem różnych technik oddechowych dla regulacji stanu emocjonalnego oraz by wzmocnić Was do porodu. Jak wyglądają zajęcia? Ruch na przemian z zatrzymywaniem pozycji ciała, z wykorzystaniem asan odpowiednich dla różnych etapów ciąży. Korzystamy często z pomocy do ćwiczeń, aby dostosować poziom trudności do trymestru. Celem praktyki jest zwiększenie odczuwania ciała, wzmacnianie oraz lekkie rozciągnięcie. Efektem będzie też rozluźnienie i odczuwanie spokoju.


PILATES

Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od kondycji i stopnia zaawansowania. Godzinna gimnastyka pięknie kształtująca talię, biodra i nogi. Dużo ćwiczeń w pozycji leżącej, korzystnych dla kręgosłupa.


PILATES W CIĄŻY

Ćwiczenia łatwe do wykonania, bezpieczne dla matki i dziecka, zmniejszają niekorzystne objawy związane z ciążą (np. obrzęki rąk, nóg i kostek). Poprawiają postawę ciała i samopoczucie, wzmacniają mięśnie dna miednicy, relaksują oraz poprawiają oddychanie. Dodatkowo przeciwdziałają bólom w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, przygotowują ciało matki do wysiłku związanego z porodem. Zajęcia Pilates w ciąży – dno miednicy odbywają się raz w tygodniu i bazują na pracy z mięśniami dna miednicy. Zapraszamy na nie serdecznie wszystkie nowe mamy wraz z dziećmi!



PILATES ZDROWIE

Bezpieczna i niezwykle skuteczna forma zajęć dla każdego bez względu na wiek czy sprawność fizyczną. Zapewni Twojemu ciału lepszą koordynację i gibkość. Precyzja z jaką wykonywane są ćwiczenia, bez pośpiechu i w rytmie oddechu, pozwoli Ci skoncentrować się na sobie i lepiej wsłuchać w potrzeby ciała.
Wzmocnisz mięśnie głębokie między innymi mięśnie przykręgosłupowe i mięśnie dna miednicy, które niećwiczone słabną a pełnią bardzo ważną funkcję – odpowiadają za wyprostowaną, smukłą sylwetkę, sprawiają, że intensywny ruch, śmiech, kaszel czy kichnięcia nie będą zagrażać stabilności twoich organów wewnętrznych. Silne mięśnie "środka" zapobiegną również bólom kręgosłupa czy, często występującym szczególnie u kobiet, problemom nietrzymania moczu (NTM).

PILATES ZDROWY KRĘGOSŁUP

Ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, zapewnią rozwój sprawności całego ciała oraz nakierują skupienie umysłu na poszczególne mięśnie. Jest to zestaw ćwiczeń oddechowych, rozluźniających, równoważnych, mobilizujących oraz automasaż. Celem zajęć jest przywrócenie prawidłowej równowagi mięśniowej, poprawienie koordynacji ruchowej oraz kształtowanie prawidłowych wzorców ruchowych. Zajęcia są przeznaczone zarówno dla osób aktywnych jak i tych u których dominuje siedzący tryb pracy. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą uniknąć bólów kręgosłupa lub już się z takimi zmagają.

PILATES FIT SYLWETKA

Ćwiczenia wzmacniająco - wysmuklające, doskonałe zajęcia by wzmocnić mięśnie, ujędrnić ciało i wymodelować sylwetkę. Pilates Fit to trening mięśni głębokich tułowia (core), odpowiedzialnych za naszą prawidłową postawę, pozwalający uzyskać świadomość własnego ciała. Podczas zajęć wzmocnisz wszystkie podstawowe grupy mięśniowe, uzyskasz ogólną sprawność ciała i w efekcie poprawisz proporcje sylwetki. Na zajęciach wykorzystamy dynamiczną formę metody Pilates, opartą na płynnym łączeniu ćwiczeń w danym zestawie. Utrzymywanie podwyższonego tempa zajęć nie tylko wyrzeźbi i wysmukli ciało, ale również pozwoli na spalanie kalorii. Dzięki naprzemiennym ruchom wzmacniania i rozciągania mięśni zwiększymy sprężystość, elastyczność i smukłość naszego ciała!